Hvordan arbejder vi ?

Produkter

Kvalitative
Face-to-Face interviews


Kvalitative
telefoninterviews


Kvalitative Hall Test
interviews


Kvalitative interviews
som Mail surveys og
selvudfyldelsesskemaer


Fokusgrupper

Kvalitative
dybdeinterviews


Kvalitative interviews
som e-Speed,
Internet Panel og Online interviews


Medical Research

Praktiserende læger

Speciallæger

Hospitalslæger

Sygeplejersker og specialsygeplejersker

Patienter med særlige diagnoser

Tandlæger

Dyrlæger

Consumer Insight Research

5 Eksperter/ læge specialister/ beslutningstagere i én times mini fokus gruppe

Qualitative and Test Interview Laboratory and Field

Fenestra Medical Research Experts

Fenestras kvantitative markedsanalyse ekspert






Hall Test

FENESTRA er erfarne Hall Testere. Vi gennemfører Hall Test interviews med trænede interviewere primært i og ved indkøbscentre, mens også i gågader, udstillingshaller, museer, turistseværdigheder, stadions o.l.

Metoden er hurtig, præcis og effektiv både til afgrænsede målgrupper og bredere udsnit af befolkningen. Unik til recognition dvs. hvor respondenterne skal genkende et mærke, logo eller billede. Respondenterne husker mere end de kan svare på, når man spørger dem. Det kommer frem når man viser produkt, billede, logo, annonce osv. Det giver fuld recall og bedre måling af erindring end andre interviewmetoder, der kun er baseret på ord/spørgsmål.

Velegnet til test ved visning og prøvning af materiale og produkter. Respondenterne kan f.eks. smage på, snuse til og føle på produkter.

Hall Test undersøgelser kan gennemføres på 1-2 uger fra projektstart.

Prisniveau: Fra kr. 15.000
Typisk: Kr. 50.000
Fynsvej 15 København 2800 Lyngby Tlf: 40 41 52 90 e-mail: mail@fenestra.dk