Hvordan arbejder vi ?

Produkter

Kvalitative
Face-to-Face interviews


Kvalitative
telefoninterviews


Kvalitative Hall Test
interviews


Kvalitative interviews
som Mail surveys og
selvudfyldelsesskemaer


Fokusgrupper

Kvalitative
dybdeinterviews


Kvalitative interviews
som e-Speed,
Internet Panel og Online interviews


Medical Research

Praktiserende læger

Speciallæger

Hospitalslæger

Sygeplejersker og specialsygeplejersker

Patienter med særlige diagnoser

Tandlæger

Dyrlæger

Consumer Insight Research

5 Eksperter/ læge specialister/ beslutningstagere i én times mini fokus gruppe

Qualitative and Test Interview Laboratory and Field

Fenestra Medical Research Experts

Fenestras kvantitative markedsanalyse ekspert






Kvalitative dybdeinterviews

Er din problemstilling egnet til kvalitative dybdeinterviews eller kræver den det ligefrem?
Er der behov for at gå i dybden i respondentens bevidsthed og analysere alt hvad der er af viden, holdninger og ønsker? Lige anvendelig til forbrugere som til beslutningstagere. Test af nye produkter og kommunikation og forberedelse af kampagne og markedsføring.

Der gennemføres en række kvalitative dybdeinterviews med udvalgte fra målgruppen.

Projektive teknikker anvendes med stor erfaring og ekspertise. Rapporteringen er præcis og ind til benet med klare konklusioner.

Udføres af erfarne kvalitative researchere.

Prisniveau: Fra kr. 15.000
Typisk: Kr. 40.000
Fynsvej 15 København 2800 Lyngby Tlf: 40 41 52 90 e-mail: mail@fenestra.dk